Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Η φίλη μας η Ίριδα


Γεια σας παιδιά! Είμαι η Ίριδα και θα σας συντροφεύω στο ταξίδι σας στους μύθους της Εύβοιας.

Ξέρετε είμαι και εγώ αγγελιοφόρος των θεών. Και μάλιστα κινούμαι συνέχεια ανάμεσα στη γη και στον ουρανό μεταφέροντας τα μηνύματα των θεών και των ανθρώπων. Τρέχω πολύ γρήγορα. Τα πόδια μου πάνε σαν τον άνεμο. Κοιμάμαι πολύ ελαφριά χωρίς να ξεντύνομαι, ώστε να είμαι κάθε στιγμή έτοιμη να μεταφέρω κάθε μήνυμα που μου παραδίνεται. Είμαι όμως και θεά του ουράνιου τόξου. Βλέπετε που το κρατώ στα χέρια μου; Αυτό είναι ο δρόμος μου. Όπως το ουράνιο τόξο συνδέει τη γη με τον ουρανό έτσι και εγώ, ενώνω τον ουρανό των θεών με τη γη των ανθρώπων. Γι' αυτό και οι άνθρωποι λένε ότι το ουράνιο τόξο έχει τα χρώματα της Ίριδας. Τα χρώματά μου δηλαδή.

Ό, τι θέλετε λοιπόν να μάθετε θα μου στέλνετε το μήνυμά σας (θα μου υποβάλετε λοιπόν ένα σχόλιο = comment στο wiki της τάξης http://3mythologie.wikispaces.com) και εγώ θα ρωτώ τους θεούς και τις θεές, θα μαθαίνω από τους ήρωες και θα έρχομαι να σας λέω τα νέα. Μη διστάσετε...


Η Ίριδα είναι σκίτσο της Λήδας Βαρβαρούση από το βιβλίο "Χρονοταξιδευτές στην Πύλη των Λεόντων. Γλώσσα - Ιστορία Γ΄ Δημοτικού", Εκδόσεις Μεταίχμιο, Αθήνα 2006, των Καλλιόπης Κύρδη, Τατιάνας Σπανέλλη και Ντόρας Τσιαγκάνη. Το κείμενο έχει στοιχεία από τη σελίδα 70 του βιβλίου.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου