Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Επίσκεψη στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2014, η τάξη μας, το Γ1 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας, επισκέφθηκε το 15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας. Αφορμή στάθηκε η ενασχόλησή μας με την υγιεινή διατροφή στα πλαίσια της  ενότητας της Γλώσσας "Του κόσμου το ψωμί". Σε ένα από αυτά τα μαθήματα διαβάσαμε για την ύπαρξη σχολικών κυλικείων που λειτουργούν ως μαθητικοί συνεταιρισμοί. Γνωρίζοντας ότι στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας λειτουργεί από αυτήν τη σχολική χρονιά τέτοιο κυλικείο, αποφασίσαμε να το επισκεφθούμε. Ετοιμαστήκαμε, καταγράψαμε ερωτήσεις και απορίες, πήραμε φωτογραφικές μηχανές και μηχανή καταγραφής ήχου και ο διευθυντής μας, κανόνισε τη μεταφορά μας με λεωφορείο.
Μας υποδέχθηκε ο διευθυντής του σχολείου κ. Απ. Γεωργίου, ο οποίος και μας ξενάγησε. Μας μίλησε για το κυλικείο και έλυσε όλες μας τις απορίες.
Ο κ. Γεωγίου μιλώντας μας
Έτσι μάθαμε πως τα παιδιά δουλεύουν εθελοντικά, σε τετράδες, κυρίως από τις μεγάλες τάξεις. Πάντοτε υπάρχει μαζί τους επιβλέπων δάσκαλος/α και τηρούνται σχολαστικά οι κανόνες υγιεινής. Οι παραγγελίες γίνονται κάθε μεσημέρι από τους εκπαιδευτικούς και τα προϊόντα τακτοποιούνται κάθε πρωί από μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Το κυλικείο πουλά σε χαμηλές τιμές, φρέσκα, υγιεινά και ελεγμένα προϊόντα και ό, τι περισσέψει μοιράζεται δωρεάν στα παιδιά του ολοήμερου.
Ψωνίσαμε με σειρά και τάξη μαζί με τα παιδιά του σχολείου, μας κέρασαν χυμούς και εξυπηρετηθήκαμε άψογα. 
Περιμένοντας τη σειρά μας για να ψωνίσουμε

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το σχολικό κήπο που άρχισε να υλοποιείται στο σχολείο και μάθαμε για τα φυτά που τοποθετήθηκαν ήδη.
Στο σχολικό κήπο
Στο σχολικό κήπο
Γνωριστήκαμε με το Γ1 του σχολείου και σε συνεργασία με τη δασκάλα του την κ. Γωγούλου Ανδριάννα, χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε στην αυλή ποδόσφαιρο και μήλα. 
Ποδόσφαιρο

Τα μήλα

Ποδόσφαιρο με πάθος
Περάσαμε πολύ ωραία! Ευχαριστούμε πολύ τον διευθυντή του 15ου σχολείου Χαλκίδας κ. Γεωργίου και τους εκπαιδευτικούς για τη φιλοξενία και την ξενάγηση. Τους περιμένουμε και στο δικό μας σχολείο. 

Κάποιες από τις εντυπώσεις μας ήταν:

"Μου άρεσε πολύ η επίσκεψή μας στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας, γιατί είδα ένα άλλο σχολείο της πόλης μου. Οι εγκαταστάσεις του σχολείου δεν είναι τόσο σύγχρονες όσο στο δικό μου σχολείο. Δεν μου άρεσε που είχε τόσα σκαλιά γιατί είναι κουραστικό και για τους μαθητές και για τους δασκάλους. Όμως είχε πολύ ωραία θέα στη θάλασσα και το κυλικείο του σχολείου είναι πολύ καλό. Τα παιδιά που μας εξυπηρέτησαν ήταν πολύ ευγενικά"
Μάριος Αδάμ

"Σήμερα η κυρία μας πήγε στο 15ο να δούμε πώς λειτουργεί το κυλικείο τους. Αυτό που μου άρεσε ήταν πως οι μαθητές ήταν και πωλητές. Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ η μεγάλη τους αυλή. Εκεί δίπλα στο δάσος είναι το πατρικό σπίτι του πατέρα μου. Ο πατέρας μου ήταν μαθητής του 15ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.
Ηλίας Μητράκης

"Εμένα μου άρεσε περισσότερο όταν ο διευθυντής του 15ου σχολείου, μου έβαλε τον σκούφο, την ποδιά και τα γάντια που φορούν τα παιδιά του κυλικείου. Ήμουνα σαν σεφ σε εστιατόριο! Μου σκίστηκε λίγο το γάντι επειδή ήταν μικρό. Νομίζω ότι είμαι ο μικρός μάγειρας του 7ου. Αλλά το 7ο σχολείο είναι καλύτερο σχολείο από το 15ο και από όλα τα σχολεία του κόσμου!"
Σταυριανός Μπακράτσης

Ο μικρός μάγειρας του 7ου
"Περάσαμε πολύ καλά! Είδαμε τα δέντρα και τον κήπο, ήπιαμε χυμό από το κυλικείο και με τα παιδιά παίξαμε στην αυλή. Είδα ένα μεγάλο σαλιγκάρι!"
Τριανταφυλλιά Κούπα

"Στο 15ο σχολείο μου έκανε εντύπωση που στην αυλή τους υπήρχαν δύο γήπεδα, ένα γήπεδο ποδοσφαίρου και ένα γήπεδο μπάσκετ και που δίπλα τους υπήρχαν εξέδρες."
Μαδαρός Δημήτρης

2 σχόλια:

  1. Εμείς σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και θέλουμε να εκφράσουμε τα συγχαρητήριά μας για το blogg σας αλλά και για τις δράσεις σας. Σας υποσχόμαστε δε ότι θα σας επισκεφτούμε και εμεις στο σχολείο σας !
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και σας περιμένουμε στο σχολείο μας.
      Τα παιδιά του Γ1 και η δασκάλα τους.

      Διαγραφή